من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

من و دیگر هیچ

وقتی ارزش ها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند

دعا

یکی از  این ماشین ها که چاه فاضلاب خالی می کنن رو دیدم

که پشتش نوشته بود "هرچه دارم از دعای خیر مادر است".

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه 1391/07/08 ساعت 20:59 http://gtale.blogsky.com/

سلام
ممنون از حضور گرمتون

اگر از مروزگر دیگری استفاده کنید می توانید مطالب خاطرات کهنه را ببینید

شوخی میکنی،بهتره تو قالبت رو درست کنی!!!!

افسانه 1391/07/09 ساعت 15:27

سلام

شوخی؟؟؟
شوخی چی؟؟

مطالب شما هم ااینطوریدیده میشن

ه و اشـــــعار نـــو
خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا


من از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کردم تا تونستم بخونمشون
شما هم یه کم نبوغتونو پرورش بدید
اگر قالبم مورد داشت این همه کامنت نداشتم

بازم شوخی میکنی!!

وبلاگ خودت اینجوریه.

افسانه 1391/07/09 ساعت 16:05

قالب رو تغییر ندارم اما تونستم کاری کنم که شما هم بتونید مطالب رو بخونید

با همه ی مرورگر ها قابل خواندن است

حالا شد

امین 1391/07/12 ساعت 22:00 http://vanity.mihanblog.com

جالبه

خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد